Žygis Panevėžys – Anykščiai

Data: 2012-08-03

Trukmė: 3 dienos

Vieta: Panevėžio raj. – Anykščių raj.

Dalyvių skaičius: 3

Nužygiuotas atstumas: apie 60 km

Tai ilgiausias iki tol komandos įvykdytas žygis su kuprinėmis ant pečių. Planavome, kad maršrutas bus apie 60 km, todėl padalinome kelią į tris atkarpas: 18 km, 26 km ir 16 km.

Kelionę pradėjome Kabelių kaime, Panevėžio raj. ir pirmą dieną įveikėme atkarpą iki Raguvos. Jau baigiant pasiekti nakvynės vietą pamatėme, kad kaupiasi debesys ir šiek tiek lynoja. Teko paspartinti žingsnį ir atvykus į numatytą vietą ėmė lyti stipriau, todėl teko paskubomis įrengti laikiną uždangą iš tento, po kuria sudėję daiktus ir patys pasislėpę pavakarieniavome ir pasiruošėme nakvynei. Nakvynei pasistatėme palapinę, ir pakabinome hamaką po tentu. Tai buvo pirmoji nakvynė gamtoje hamake, o naktis pasitaikė lietinga, su žaibais ir stipriu vėju. Iš ties keista buvo miegoti, kai tave sūpuoja vėjas ir atrodo, kad nuplėš tentą. Tačiau viskas baigėsi sėkmingai.

Ryte papusryčiavę tęsėme žygį toliau. Per dieną įveikėme numatytą kelią iki Kavarsko, kur papildėme maisto ir vandens atsargas, vakarienei suvalgėme po porciją legendinių Kavarsko koldūnų, o nakčiai stovyklavietę įsikūrę šalia Kavarsko tvenkinio sėkmingai pernakvojome, nors turiu pastebėti, naktis pasitaikė vėsoka.

Trečioji diena buvo sunki, ėjome negreitai ir nors pagal pradinius planus buvome numatę apžiūrėti kelias vertas dėmesio vietas Anykščiuose, ar bent papietauti kur nors – pirmiausia nulėkėme į autobusų stotį ir radę tinkamą autobusą iškeliavome namo.

Įrašas Facebook’e po žygio:

Savaitgalį įvykdytas pasivaikščiojimas su kuprine ant pečių Panevėžys – Anykščiai (Kabeliai – Raguva – Kavarskas – Anykščiai http://goo.gl/Xe0Ti ). Kaip visada per tokius pasivaikščiojimus peržengtos komforto zonos ribos, pamaitinti kraują mėgstantieji, bandytos rinkti gamtos gėrybės, maistas gamintas ant laužo (išskyrus Kavarsko koldūnus!!).
Išbandyta nakvynė hamake. Ir sutapk tu man, kad prie to paties tai buvo bene stipriausia liūtis ir škvalas sutikti laukinėje gamtoje, gaila trumpalaikiai :))
Toliau kaupiame turistavimo gamtoje ir žygiavimo patirtį, mokomės naujų triukų, tobuliname įrangą ir techniką. Rudenį bus dar įdomiau!